onsdag 7 juli 2010

Hos Julia

Sitter hemma hos Julia och har precis kommit hem från tandläkaren. Gårdagen spenderades på stan, lånade några böcker till resan, köpte även resegodis och jordgubbar. Som sagt kom vi nyss från tandläkaren eftersom jag hade tid kl 20 över 8.. Lagom kul faktiskt. Har fått en vass metalltråd på insidan av tänderna. Dom har även satt in en till sak som ska töja fjädern mer, sist dom gjorde det hade jag ont och kunde inte äta på höger sida i en vecka. Hoppas att det inte blir likadant den här gången. Får proppa resväskan full med ipren och alvedon. På lördag åker vii, sköönt med medelhavsvärme! Men kommer sakna min älskling extremt mycket. Hatar att han jobbar hela veckan. Men ska träffa honom idag och imorgon och på fredag så sover han hos mig. Så vi hinner ju träffas lite innan i alla fall. Sen kommer jag såklart ringa innan jag går på flyget, hoppas det inte blir som förra året bara. Jag började verkligen störtgråta och kunde knappt andas och det enda mamma sa va att jag fick skärpa till mig. Haha det kommer jag aldrig glömma, blev extremt arg när hon sa det. Men men, jag ska köpa converse! Lånade Julias i dag och jag älskar dom. Så vi får väl se när det blir av. En annan rolig sak. 20 månader med min älskling imorgon!(K)

Pussen♥
Malin

Jag älskar dig mest i världen hjärtat mitt!

Inga kommentarer: