torsdag 25 november 2010

Tatoo

Har precis kommit till skolan, ska snart ha svenska helt själv. Den här morgonen var inte heller nå bra, skyndade mig till bussen och kom precis fram så jag stod utanför dörrarna och då åkte den?! Fick vänta på nästa buss så höll ju på att frysa ihjäl.
Jag har ju bestämt att jag ska tatuera mig när jag har fyllt 18, vet inte riktigt vad det ska bli, men antingen typ nån blomma typ lite ovanför fotknölen eller ett citat på latin i nacken. Har hittat två citat som jag gillar men kan inte riktigt bestämma mig.
Ab imo pectore – "Av hela mitt hjärta".

Amor vincit omnia et nos cedamus amori – "Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken"


/Malin♥ -saknar värmen-




3 kommentarer:

Ronja sa...

Haha, båda dom citaten på latin ska jag tatuera in;)

Malin Söderlind sa...

Jaha vart då? :)

Ronja sa...

Ab imo pectore på benet, den andra i nacken :)