måndag 25 april 2011

back on track

Dem senaste veckorna har jag varit sämst på att uppdatera, jag vet. Så klart inte med flit men har inte haft orken. Jag har äntligen köpt alla oc-säsongerna (<3) och jag fick tillbaka min mobil men måste lämna in den igen... Ibland är inte allt som man vill. Nu är påsklovet slut och imorgon börjar skolan igen. Har haft ett underbart lov, (tackar för värmen!) spenderat massor med tid med min älskling och i går åkte vi till gustavsvik med amanda, louise och linnea. Så det blev en heldag i örebro. Idag har jag hjälpt älskling med bilen och lite senare på dagen joinade amanda oss.
Har nyss tittat på tre avsnitt av criminal minds, två av dem med sällskap av amanda, gurka, morötter och dipp. Ska gå och lägga mig snart så att jag är pigg imorgon.

/Malin♥

Inga kommentarer: