söndag 11 december 2011

Återigen söndag

Tycker det är dåligt att helgen alltid går så fort.. I fredags var det tjejmiddag hos amanda med Kim och Jenny, mys. Tog typ fyra bilder så förvänta er inget. På lördagen kom min man och hämtade mig och Kim så åkte vi in till stan igen. Robin skulle köpa julklappar och gud vad effektiva vi var. Det tog bara en timme, på stan i alla fall. När vi var på stan kom vi på vad vi skulle köpa till Robins pappa så då åkte vi runt typ halva stan och letade.. Det slutade med att vi beställde från internet när vi kom hem. Men de var mysigt och kul. Pluggade, slog in julklappar och tittade på film.

Idag har vi tagit det vääldigt lugnt, tittat på film och inte gjort så mycket mer. När jag kom hem vid fyra så fixa jag lite på rummet och har nu fått det andra paketet som jag har väntat på. Imorgon får ni förhoppningsvis se lite resultat! Har pluggat och nu ska jag titta på något avsnitt av glee.


Inga kommentarer: