torsdag 13 november 2008

<3

Har aldrig känt såhär tidigare,
aldrig nånsin, det går inte att
beskriva med ord, ska försöka
för jag vill att du ska veta hur
jag känner. Du får mig att
glömma alla problem, du får
mig att må bra, du gör mig
lycklig, du gör mina dagar baby.
Ett sms från dig och jag blir
helt glad. Jag vet inte mycket
om kärlek, jag kan inte mycket
om det heller, men jag vill lära
mig, jag vill lära mig av dig.
Jag vill att du ska vara den som
visar mig vad allt handlar om.
Du betyder så otroligt mycket
för mig, vad skulle jag göra utan
dig? Ingen som vet. Saknar dig
hela tiden förutom när du står
brevid. Även fast vi aldrig hittar
på nåt att göra(A) så går tiden
fort när jag är med dig, det är synd.
Jag älskar dig Robin Bjurling och
jag menar det verkligen, skulle inte
säga det annars. Jag vill att det ska
vara vi föralltid, du och jag älskling.
We can do everything together<3

I will never let you fall
I'll stand up with you forever.
I'll be there for you through it all,
even if saving you sends me to heaven.

Cause you're my
you're my, my,
my true love,
my whole heart,
please don't throw that away.
allt för dig älskling<3

Inga kommentarer: