måndag 3 november 2008

let's talk

så skönt att bara få släppa ut allt,
bara prata på utan att nån avbryter,
ingen som stör och tycker att man är
konstig, bara stöd från alla håll. Och
det hjälper verkligen, de känns bra
att veta att jag inte behöver gå genom
det här själv. För det skule jag inte klara.
Jag skulle verkligen inte det, men jag
ska klara det här, jag ska vara stark och
gå igenom det här med rak rygg, jag
tänker inte böja mig för nån annan. Jag
är den jag är och de kan jag inte ändra på.
och känslor sen, dom går inte att styra.
Vilket kan vara jobbigt ibland men de får
man stå ut med, så småningom kommer
det nån som man trivs med och som man
vill leva med resten av sitt liv. Vissa har
de redan nu, och visst är jag avensjuk, jah
vill juh oxå, men man ska inte skynda sig..
I'm gonna be strong
Tack alla ni som finns, hoppas verkligen
ni vet vilka ni är<3

Inga kommentarer: