måndag 7 juni 2010

bloggtorka?

Har inte riktigt haft tid att skriva på bloggen. För jag kan bara inte låta bli att vara ute när det är så fint väder! Och tyvärr har ju kroppen tagit lite stryk av det, bland annat har jag fått en hemsk bränna av mina shorts.. Helgen har varit lugn, den spenderades med älskling och hans familj. Igår efter att jag hade kommit hem så åkte mamma och jag ut till mormor och morfar, jag blev kvar där över natten och åkte hem vid fyra idag. I morgon är jag ledig så jag ska bara ta det lugnt. Älskling kommer hit efter att han har slutat. Jag har bestämt att vi ska bara titta på film och mysa! Saknar mitt hjärta jättemycket! Nej nu ska jag titta på oc och sen gå och lägga mig.

Pussen♥
Malin


Jag älskar dig baby, du är mitt allt!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: