onsdag 9 juni 2010

Hos pappa

Nu har jag kommit hem till pappa, idag var jag duktig och gymmade och efter det cyklade jag till pappa. Åkte med Sandra till willys efter det och efter vi ätit cyklade jag hem till älskling. Vi klippte honom, duschade och sen var vi jättesociala! Haha, du vet baby. Kom hem vid nio och tittade på greys. Asså herre gud så spännande! skulle egentligen gått och lagt mig alldeles nyss, men icke. Började leta efter busskortet men inte fan har jag tagit med det! Så det blir smsbiljett till mamma imorgon bitti, hämta busskortet och så kan jag använda det på vägen hem. Hur klantig kan man va lixom.. Och btw jag kommer se tråkig ut på avslutningen. Höjdpunkten på morgondagen är väl att jag får mina betyg och film/tacoskväll med älskling. Nej nu måste jag sova!

Pussen♥
Malin


What doesn't kill us makes us stronger. Baby, you know it's you and me forever. Till the day we die<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: