onsdag 1 september 2010

Börjar 12!

Skönt! Varje onsdag fram till jul så kommer jag börja 10 i 12 och sluta 10 över 1! Helt okej faktiskt. Så just nu sitter jag hemma, har läst lite bloggar och ska snart ta ut handduken ur håret. Cyklar till skolan idag och när jag kommer hem så ska jag cykla till min papi.

Vi var ju ute och åt igår. Vi skulle ha ätit på tabazco men det var fullt där (vi hade inte bokat bord) så i stället gick vi till jensen's. Det var väldigt gott. var hemma vid typ 9 och jag var verkligen supertrött! Så självklart så lyckades jag ha sönder min bästa kofta så låg och tjura i typ en kvart över det! Har ingen aning om vad det var med mig men det var väl tröttheten som gjorde sitt. Nej nu måste jag nog ta och plugga lite matte.

Pussen♥
Malin
Typ världens bästa eller vad? ;)

Inga kommentarer: