tisdag 31 augusti 2010

in school

Sitter i skolan och har hål. Bara en timme och 20 min kvar nu (Y). Ska ta och skriva färdigt mitt cv nu. Om jag lyckas. Börjar bli lite smått frustrerad på hur det kommer gå.. Någon som vet någon bra sida eller något där man kan få hjälp att skriva cv?

Jag hittade oxå en jättebra sida med smycken alldeles nyss. Det finns en liten reklamruta för den här brevid! Idag ska jag i alla fall köpa mina skosnören! Sprang runt i säkert en timme igår för att hitta.. Hoppas att ryns fick in nya idag då som dom sa.

Efter min underbara håltimme så väntar 1 timme och 20 min med näthandel B och sedan Matte B. Slutar fyra och då cyklar jag till stan en snabbis. Ikväll ska vi ut och äta the whole family! Det ska bli mysigt, var väl typ 200 år sedan vi gjorde det. Troligtvis blir det tapas på tabasco men vi får se!

Nej nu måste jag göra klart cv't!
Pussen♥
Malin
Bild från förra sommaren. Balen =)

Inga kommentarer: