söndag 6 februari 2011

Min helg!

Jag har haft en underbar helg med hela min släkt! I fredags så fick jag frukost på sängen av pappa och så fick jag Öppna paket. Jag fick en systemkamera, jättekul för jag trodde verkligen inte att jag skulle få det. Så nu äger jag en Nikon D3100, som jag skrev i förra inlägget. På kvällen gick jag och min älskling till Jensen Böfhouse (stavning) och åt. Då fick jag min present av honom och det var att han bjöd på middagen (jag åt oxfilé, supergott!) och så ska han betala min tatuering som jag ska göra. Det blir troligtvis i vår.

På lördagen tog vi det lugnt och vid halv två åkte vi hem till mamma. Jag fick ett stoort paket från mamma och micke som jag öppnade innan alla kom och i det så var det en dator! En jättefin bärbar vit HP-dator. Sedan kom mormor och morfar, moster och farfar för att fika. Fick saker som jag ska ha när jag flyttar hemifrån nämligen bestick och startset med kastruller, fick även pengar så nu ska jag shoppa loss! En jacka, sen blir det nog en datorväska och lite mer roliga saker. När vi hade fikat klart så åkte vi hem till pappa och åt jättegod middag (oxfilé igen, haha) farmor kom dit också. Efter det tittade vi på melodifestivalen och de va väl sådär..

Idag så gick jag och älskling hem till honom vid tolv, där åt vi lunch och fikade och så fick jag ännu mer pengar. Myste med min älskling och vid halv fyra så kom mamma och hämtade mig så åkt vi och övningskörde. Nu har jag suttit vid min nya dator den jag kom hem och fixat en massa men saknar fartfarande vissa program. Men det fixar jag imorn.

Jag har tagit över 400 bilder i helgen så det kommer nog upp några så fort jag har kopplat in kameran. Hoppas att ni orkar läsa allt!
/Malin♥

Inga kommentarer: