tisdag 22 februari 2011

Skolan

Sitter i skolan och ska summera en artikel. Är ganska trött på skolan nu och det ska bli otroligt skönt med sportlov nästa vecka. Ska se till att planera in en date med min sötnos Julia någon gång oxå. Fick sex and the city säsong ett av Julia + familj när jag fyllde år och den tar nog slut i kväll. Slutar halv fyra idag, ska vara duktig och gå hem och så ska jag nog gå ut och leka med min kamera. Nu när jag har fått min egna (leveransen tog två veckor..) så behöver jag inte tänka på att det inte är min kamera. Vi får se om det blir några bra bilder och i så fall kanske det kommer ut någon här. Nej nu ska jag fortsätta med engelskan.. Efter det är det praktisk marknadsföring. Jag vill bara hem nuu!
/Malin♥                            Vill tatuera mig typ imorgon!!

Inga kommentarer: