söndag 14 mars 2010

~

Sitter och saknar min älskling jättemycket just nu=( Jag fick sova kvar hos honom igår kväll. Mys! Var ju på vingåkers factory outlet med mamma och moster. Fick dock bara med mig en tröja och ett par skor hem. Men jag är nöjd. Ska snart krypa ner i sängen.

Pussen(k)
Malin


Älskling du är verkligen mitt allt. Jag älskar dig. Vi är bäst. Utan dig skulle jag inte klara av en dag. Jag vet att jag gör dumma saker men jag ska bättra mig, det vet du. Jag har haft en underbar helg med dig! Måste nog säga att det var en av de bästa på länge. Tror att du håller med mig. Jag älskar dig så otroligt mycket. Du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig. Utan dig ingen mig. Så är det verkligen. Vem hade jag varit idag om jag inte hade träffat dig? Hur hade jag varit? Du har hjälpt mig genom så mycket. Du har fått mig att fortsätta kämpa även fast det har varit jobbigt. Och vi båda två vet att det kommer alltid vara du som har det värst. Men du vet att jag stöttar dig. Jag finns här för dig och jag kommer aldrig att lämna din sida. Jag kommer att hjälpa dig genom allt som är jobbigt! Blev så otroligt glad när jag såg att du hade skrivit "livet börjar rulla på som det ska nu (Y) :)" på din FB. Du verkade så glad. Du verkade så full med tro. Allt jag behöver för att må bra är att du mår bra, att du är glad och att du är lycklig och att du har det bra. Jag förtjänar inte en så bra kille som du är. Jag är väldigt glad att jag har dig älskling. Robin hjärta Malin för alltid och för evigt!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: