tisdag 2 mars 2010

Night time

Var till Make Up Store idag och fick min sminkkurs, till Robin efter det, sen hem. Nu ska jag springa iväg och borsta tänderna, sen ska jag krypa ner i sängen. Jag ska sova skönt och sen gå upp klockan 7.. Inte lika skönt. Iväg till tandläkaren, tandställning eller inte, jag är splittrad när det kommer till den frågan. Jag vill kunna le, jag vill kunna skratta utan att behöva tänka på hur mina tänder ser ut. Men jag kan ju säga att jag inte direkt längtar efter en räls.. Men men, vad gör man inte. Vill att det sak bli onsdag, vill veta vad tandläkaren säger. Fira kusin ska oxå göras, han fyller ju 2 år! Stor kille. ärligt att de bor i Uppsala nu. Nej nu ska jag lämna datan. Ska ersätta den med en massa söta drömmar om min älskling.

Pussen(k)
Malin


You're the only one for me, I know it. I know we argue but those times when we do nothing, just looking at eachother, those times means all to me. It's those times that I know that you're the only one. I love you, and your love is all I ever need. For ever and ever.<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: