tisdag 16 mars 2010

Changes

Idag var det lugnt. Slutade vid kvart i sex, till väx och öva. Missade såklart bussen men fick skjuts hem. Har ändrat min beställning på hm, blir inge shorts. Jag hittade dom inne på hm idag, provade dom och det var det hemskaste jag sett! Så allt förutom dom vita tygskorna kommer vecka 12. Skorna kommer vecka 16.. Men men. Imorgon så kommer jag troligtvis köpa en jättesöt tunika. Visar sen. Är lite nervös inför morgondagen. Jag tror att det kommer gå bra men jag är rädd att jag inte kan texten ordentligt. Får öva. Nej nu ska jag ta fram nya sängkläder och sen krypa ner i sängen!

Pussen(k)
Malin

Herre gud älskling, vad skulle jag göra utan dig? Jag skulle inte klara av en dag utan att jag vet att jag har dig vid min sida. Du är mitt allt älskling. Jag vet att jag skriver det hela tiden men jag menar det verkligen. Jag vet att vi har det jobbigt ibland men vi klarar det. Du och jag mot allt. Tillsammans är vi starkast. Jag älskar dig. Robin hjärta Malin<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: