söndag 1 augusti 2010

1 augusti

Jag vill inte att sommaren ska ta slut! Har varit hos älskling rätt mycket den här veckan. Sov hemma i fredags för min kära far ville det. När jag kom hem som han ville vid halv åtta (vi skulle hinna äta och titta på film) så var han inte hemma utan halvvägs till örebro typ! Lixom schyst planering lixom! Han åkte dit för att köpa en bil. När han kom hem vid typ tio så hade han ju ingen bil med sig och när vi hade ätit var klockan elva så det blev ingen film.

Idag vaknade jag upp hos min älskling, vi cyklade till biltema och sen var jag supersnäll och gjorde fint i hans bil. Ibland är jag riktigt snäll. Vid ett åkte vi ut till farmor, fikade och tittade på hästarna. Robin körde lite fyrhjuling och jag fick övningsköra, haha. Det gick faktiskt riktigt bra. När vi kom hem så åt vi oxfilé och pappa gjorde mojito. Efter det blev det film. Planet 51, haha väldigt töntig men rolig. Nu sitter jag i alla fall här och tog nyss ut en paj ur ugnen. Saknar min älskling, men han ska jobba imorgon så vi får väl träffas när han har slutat imorgon. Åker hem till mamma imorgon så troligtvis kommer jag blogga mer då.

Pussen♥
Malin

Hjärtat vi klarar oss igenom det här. Jag lovar. Det gör vi alltid. Vi klarar det tillsammans även den här gången! Du är mitt allt<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: