måndag 9 augusti 2010

dålig uppdatering

Har inte uppdaterat på en vecka, bad i know. Det har inte hänt särskilt mycket, mamma och jag var ut till stugan i några dagar förra veckan och i fredags så var vi på grönan. Roligt roligt! helgaen spenderades såklart med min älskling, vi var på bio på lördagen, vi såg inception. Den var riktigt bra! Verkligen värd att se.

Jag har oxå lyckats dra på mig en förkylning.. Så igår låg jag hemma och kollade på 5 filmer, haha. Den bästa var nog the last song eller sex and the city-filmerna. Kollade också på remember me och hjärtat och jag tittade på fjorton suger haha.

Idag har jag varit hemma hela dagen och tagit hand om mig själv. Efter maten så tar jag bussen hem till robin och så blir jag kvar där över natten. Bilder från grekland m.m kommer snart!

Pussen♥
Malin

Inga kommentarer: