lördag 26 mars 2011

Längesen sist

u var det ett bra tag sen jag skrev. Vet inte varför det har blivit så men har nog helt enkelt inte haft lust. Sitter hemma hos min älskling. Han är däremot inte här, skjutsade honom till jobbet imorse. (älskar mitt körkort!). Ska åka och hämt honom om ungefär 20 minuter och så ska vi åka hit igen så han kan fixa sin biil. Han håller på och gör om insidan på dörrarna typ.. Ska sätta in bättre högtalare också och eftersom jag är en sån underbar flickvän så hjälper jag ju till ;) Idag tror jag bara att han ska lägga på några lager med glasfiber. Efter det drar vi till maxi, godiis och energidricka<3 Hem till mamma efter det och äta tacos och kanske se nån film. Vid halv nio till halv tio så släcker vi (jag, robin och amanda) allt, tänder ljus och spelar spel. Mys! Nu borde jag plugga lite..
/Malin♥ Här får ni några bilder från gårdagen! okej lägger in dom när jag kommit hem till mig hr tog det sån tid :)

Inga kommentarer: