torsdag 31 mars 2011

Ledig!

Idag var jag ledig från praktiken eftersom att jag ska jobba på lördag i stället. Hade en klipptid vid tio så åkte ner på stan och klippte mig. Efter det sprang jag runt lite och fixade några olika saker. Fixade nytt pass och köpte med mig subway hem. Så gott!! När jag kom hem så bosatte jag mig i amandas rum. Men det var bra. Vi hade kul och jag pluggade faktiskt en hel del. Men kom på efteråt att jag kanske pluggade på fel saker.. Gjorde uppgifterna i administrationen och visst skönt att vara klar med det men på tisdag har jag muntligt nationellt prov i svenska och det enda jag har gjort är en mindmap.. Har riktig panik och fattar inte hur jag ska hinna. Vart tog tiden vägen? Och varför är jag vaken halv 12? Jag ska ju upp om sju och en halv timme... Åååååh vad trött jag blir på mig själv!! En bra dag som slutade mindre bra helt enkelt. Åker till pappa imorn så det blir nog dålig uppdatering ett tag. Åker hem till mamma på måndag istället för på söndag. Tvekar på det just nu eftersom jag måste arbeta på mitt tal. Tror att jag får mer gjort hos mamma än hos pappa... Förstår om ni inte orkar läsa, skriver allt jag tänker.. Ska väl sova nu och hoppas att det känns bättre imorn. Nu vill jag bara lägga mig ner och dö, hoppa av skolan eller vad som helst.

Ska somna nu och hoppas på ett mirakel!!
/Malin♥

Inga kommentarer: