söndag 27 mars 2011

Ny header!

Har haft en supermysig helg med min älskling och även med amanda. Vi var ute på lite äventyr igår, åkte till maxi ;) älskar mitt körkort<3 Vid halv nio så släckte vi allt och tände ljus. Så jag Robin, amanda, mamma och micke spelade spel. Spelade i lag, vi var "barnlaget" haha. Inte så många barn men det var kul. Efter det satt jag älskling och amanda och pratade ett tag om en massa. Mys. Vid ett gick vi och la oss och jag somnade direkt.

Idag åkte vi till erikslund och älskling köpte en nya stereo till sin bil. Haha amanda skämde ut mig totalt inför försäljaren hahahah. "Rumpan är min". Efter det åkte vi till donken och köpte milkshakeee sen drog vi vidare till netonnet efter en snabbvisit på ungefär 2 minuter på hälla. Haha, vi hade lite svårt att bestämma vad vi skulle göra. Lämnade amanda hemma och så åkte vi hem till Robin. Städade lite där och sen låg vi bara och myste. Tog bussen hem vid fem och nu har jag precis gjort klart en jobbig uppgift. Nu ska jag göra lite administration och så ska jag fixa till min bild som jag ska tatuera på onsdag!! Börjar bli en aniiing nervös.. Men det går nog bra! Skriver väl imorn, puss<3
/Malin♥
Såg även årets första nyckelpiga idag!

1 kommentar:

amanda sa...

nyckelpigan är bara ett år gamal, men det behöver vi ju inte nämna..
Malin, rumpan är ju min!
Tack för helgen sötiiss <3