måndag 9 mars 2009

mondaay(k')

haft en toppenhelg med min älskling, sov hos honom lördag till söndag. Aaaskul när vi gick till konsum och köpte mjölk:D haha aah, hade kuul. Sen gick vi tillbaka, kolla på wallander sen to thaa bed<3 vaknade vid typ 12 upp äta sen moppade vi oss till mig vid två sen åkte mitt hjärta hem till sig. Släktkalasgrejselimojs för lousie, åt massa kakor, fett tjock jag vet:P

Har ju köpt gardiner som ska sitta runt min säng och nu är det snart klart. Ska bli skönt, får ett mindre rum men man slipper se sängen. Ska bara sy upp dom sen är de fäärdigt.

Gick hem från skolan efter musiken idag, hade ont i huvet och jag pallade inte hemkunskapen. Va fett depp på vägen hem, vet inte varför. Tror att det är det sugiga vädret.. Kom hem åt lunch och nu sitter jag här vid datan och är asglad, haha :D Har fixat lite med några bilder på www.picnik.com lite stolt över mig själv(a) Fast det var ju inte särskilt svårt men iaf. Lyssnar på Lady Gaga's skiva the fame, vissa låtar är fett bra och vissa är mindre bra. Snart kommer Amanda och så tror jag Alex skulle komma oxå. (hihi robin jag tror nästan jag vet vad du tänkte när du läste dedär)<3 Borde väl göra lite so elr nått :/ pallllar inte..
Hahahahaha juste robin och jag minskade från 20 dagar till 18 tror jag det blev(a) för er som inte vet så ska vi inte ha sex eller någonting på dom dagarna. Hahaha lycka till till oss eller vadå?;D haha är fett störd på att ingen är inne på msn? Elr iaf bara tråkiga.. Kan ju bero på att jag bara har typ 150 st. Men ajaaa orkar inte skriva mer nu,<3

Pussohej<3

Inga kommentarer: