söndag 22 mars 2009

söndag

älskling sov här i natt, vi gick till rocklund igår, träffa nåra där. gick hem va hemma typ 11 somnade nästan direkt. upp frukost och sen åkte vi hem till älskling. jag läste i min körbok och robin spela,sen "hjälpte" jag honom(a) efter det kom mamma och hämta, hahha fett kuuul. vi åkte ut till hennes jobb och så fick jag övningsköra i typ en timme=) skoj, när jag kom hem sjönk dagens humör från topp till 0.. vet inte vad jag har gjort för fel, så vet inte vad jag sak göra. Vet inte varför, vad har jag gjort som gör att du gör såhär mot mig? efter allt som har hänt mellan oss så är även en liten sak en stor sak.. fetaste mensvärken oxå..

I'm still going, don't try to stop me
Moving forward, don't block my way
If you do, I won't be going anymore
I won't be moving forward.

Inga kommentarer: