torsdag 19 mars 2009

torsdag

vet att jag har varit jättedålig på att skriva. Men jag hinner inte så ofta, det är ju alltid plugg, ska träffa robin elr något annat som händer. Ska försöka skriva lite mer nu, men det kan bli svårt(a) iaf nu är det inte mycket kvar av alla nationella proven, uppsats på eng, muntligt eng, matte och kemi:) sen är det över och det känns skönt. ska gå till bussen om en timme och egentligen ska jag plugga nu. veckan har faktiskt gått väldigt långsamt med tanke på alla andra. Försov mig i tisdags, och igår va robin med i skolan:) fast bara halva dagen, men de va kul:) sen åkte vi hem och gjorde negerbollllar, dom vart fettt goda. Sen drog han hem och mamma och jag gick ut i bilen och jag fick pilla på alla spakar och skit. Så snartär jag ute på vägen, hoppas jag iaf(a) snart blir det bussen till stan och fråga om dom någonsin kommer få in mina skor eller om jag måste åka till helsingfors för att köpa dom:O sen sjunga en timme sen hem och plugga mer. I helgen ska jag nog mest ta det lugnt, träffa robin och therese, robin ska sova här och ah typ så:) igår fick jag veta helt säkert att jag får följa med robin till norrland:D det kommer säkert bli lite läskigt, men oxå typ mysigt:) längtar som fan:)<3<3<3<3<3 aja ska väl stänga av datan nu, pusshej(k'

Inga kommentarer: