tisdag 10 mars 2009

tisdaa

blev en bra studiedag, sov till typ 10 frukost och pluggade efter det, skrev faktiskt tre sidor för hand så nu hoppas jag iaf på ett vg. visar ju vad jag kan och gör mitt bästa och jag SKA ha vg i slutbetyg annars blir jag sur(a) sen kollade jag igenom all musik på hårddisken som jag fick av pappa. Bara 8700 låtar till som ska kollas igenom då.. aja lite kul är det iaf, finns så otroligt mkt musik som suuuuuger:D haha, åt lunch, in i duschen och sen ner på stan, träffa robin på gina. Där jag också köpte ett par byxor (letat i typ ett ååår) och en söt tröja. Sen åkte han iväg och gymma och jag hade sång. Gick till um, träffade anna och nadde där(kuul) boka tid så tillbaka om en vecka. Drog till bussen och när jag gick av hos mig så möttes jag av min älskling:D vi gick hem till mig så va vi där i nåra timmar sen åt jag mat och efter det åkte vi till honom, fett halt ute:o haha vi tittade på wipeout avsnittet som va i söndags(?) hahahahah så jävla kul:d mamma kom och hämta och nu ligger jag i sängen och ska snart stänga av för jag vill inte vara trött imorn, de orkar jag inte:)

Puss och godnatt<3

Inga kommentarer: