söndag 15 november 2009

New week

Jag har haft en helt underbar helg. Började med bio med älskling på fredagen, kollade på 2012, lite lång men den var bra. Vi missade bussen med 5 min så vi gick hem i stället. Det gick snabbare. Somnade vid 1 och upp vid halv 10 på lördagen. Var lite trötta och så men efter några timmar tog vi oss ut i regnet för att åka hem till Robin. Vi tog det mest lugnt, tittade på en film och myste. La oss vid halv 12 och baby väckte mig vid 10(?). Han hade redan varit vaken i två timmar, men gulleplutten lät mig sova(a) Vi har mest suttit inne idag, förutom när vi gick till skälbyhallen och köpte godis, haha vissa gick inte att tugga på. Tog bussen hem vid 9 och nu sitter jag här. Ska snart sova. Funderar på att måla naglarna imorgon, börjar ju inte förrän 2, och det är på tiden att jag gör det. Ska sussa nu!

Pussen(K)
Malin

Inga kommentarer: