söndag 22 november 2009

Söndag igen..

Happ, nu var det söndag igen då.. Helgen har gått fort. Alldeles för fort. I fredags var älskling och jag barnvakt. Båda var trötta och robin somnade vid tv:n. Sötis(k) I lördags så följde vi med Robins pappa och storebror till hälla och kollade på bilar. Robins bror köpte en bil och Robins pappa kanske ska köpa. Det slutade med att Robin också har köpt en bil. Dock inte någon sån vi var och kollade på men en bmw och det är ju inte helt fel. Han ska bara fixa till den och han har ju två år på sig innan han får körkort. Ingen ny bil utan hans brors gamla bil. Efter det åkte vi till skälbyhallen köpte pizza och sen cyklade vi till pappa. Kollade på film och gick och la oss ganska tidigt. Låg och pratade i typ en timme och det var mysigt. På morgonen berättade älskling att jag hade pratat i sömnen. Har aldrig gjort det förut men tydligen så hade jag sagt "det är någon jävla neger som skickar brev till mig" haha väldigt konstigt. Har ingen aning om vad jag menade. Idag har vi pluggat(!), hjälpt Kim att flytta, jag har tränat och håller på med min uppgift i excel nu. Även fast vi inte hade något planerat i helgen så har vi ändå gjort något och det är ju alltid kul. Saknar min lilla älskling:( Men vi träffas imorgon. Men om 11 dagar då åker han till Thailand och då kommer han vara borta i 15 dagar:'( Men jag ska inte tänka på det nu, det är ju några dagar kvar.. Har ingen aning om vad vi ska göra imorgon. MEn det lär ju märkas. Skriver imorgon om jag hinner och orkar!

Pussen(k)
Malin♥

Inga kommentarer: