måndag 30 november 2009

Ny vecka!

Måndag igen då. Jag vet att jag har varit dålig på att skriva på senaste men jag ska bättra mig. Det kommer nog bli en hel massa inlägg de kommande två veckorna eftersom Robin åker till Thailand på fredag. Helgen har varit väldigt lugn, vi var barnvakt och gjorde inte så mycket. Jag hjälpte älskling lite när han tvättade sin bil. Har hjälpt Amanda med att fixa en ny blogg här på blogspot. Ska väl så småning om börja fixa mig men jag börjar sent idag så det är ingen brådska. Hittade en massa fina kläder på internet igår. Men tyvärr så räcker inte pengarna till det varken denhär månaden eller nästa.. Men men. Det var i alla fall första advent igår! Det betyder att jag imorgon får öppna första luckan i chokladkalendern (jag är som ett litet barn jag vet) Och det är endast 25 dagar kvar till julafton. Ska väl försöka hitta lite julklappar i nästa vecka. På onsdag åker mamma och jag ut till hälla. Vi ska kolla på ett skoställ som jag kan ha i min garderob (sån man kan gå in i). Ska även kolla efter nya träningsskor. Nu vet ni lite om min vecka! Mer får ni veta efterhand.

Pussen(k)
Malin

Inga kommentarer: