måndag 23 november 2009

Ny vecka

Har inte gjort så jättemycket idag, Skolan från 14 till 16.30. Hem och äta, pratade med min älskling. Åkte och träna med mamma och Amanda efter det. Nytt pass, fan vad kul det var! Imorgon bär det av mot skolan redan kl halv åtta. Börjar ju även dagen med idrott med Lennart (det kan inte bli bättre(y)). Slutar vid fyra, får se vad jag hittar på efter det. Älskling jobbar (måste ju betala bilen med något) så honom hinner jag inte träffa för jag och mamma ska till moster och äta mat. Anledningen till det är att morbror (bor i finland) kommer och hälsar på. Det ska bli kul. Det blir väl inte allt försent så har jag tur får jag låna mammas mobil och ringa Robin. Har inga pengar på min. På onsdag så ska Robin jobba och jag träna så vi hinner inte träffas då heller. Men på torsdag! Efter min sånglektion. Och när han har slutat jobba förstås. Tänkte även börja köpa några av julklapparna på torsdag. Vi får se vad jag hittar. Nej nu ska jag krypa mer under täcket och hoppas på att jag drömmer om något annat än pannkakor och godis!

Pussen(k)
Malin♥

Saknar dig hjärtat!
Kan inte leva utan dig!
Robin Malin
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: