söndag 3 januari 2010

2010

Nu är det nytt år! Eller ja, det har ju varit det i tre dagar nu.. I fredags så var jag och Robin och kollade på luftslottet som sprängdes. Så himla bra film! Jag älskar verkligen dom filmerna dom är så oförutsägbara. Efter filmen åkte vi hem till mig och sov. Lördagen tillbringade vi delvis på stan där vi kollade runt lite och fikade. Bussen till Robin, var barnvakt en timme sedan sov vi där. Blev väckt av älskling vid kvart över åtta och fem min kom Robins pappa in och frågade om vi ville ha tjockpannkaka till frukost och det tackar men ju inte nej till! Har varit en slappardag idag. Vi har bara tagit det lugnt. Jag har varit hemma i ca en timme nu och när jag kom hem såg jag att mamma har köpt ny tv (!), ny matta (sån som jag vill ha!), nytt skrivbord och en stol till det. Lite avis.. Men mest besviken på att dom inte ställde den nya tv:n på övervåningen där alla får plats... Ajaaa sover hemma ikväll så åker jag nog till Robin imorgon. Ska snart ner och äta, men ska ladda över bilderna från nyår till dator så lägger jag in dom senare.

Pussen(k)
Malin

Ett helt 2009 har vi gått igenom tillsammans nu. Och vi har klarat det perfekt. Även fast vi har haft motgångar så har vi klarat det. För det är så det är. Tillsammans klarar vi allt. Så länge vi kämpar och vet att vi kan så kommer det funka. Baby det här året med dig har varit underbart. Det finns inte en sekund att klaga på.<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: