tisdag 12 januari 2010

Trött!

Klockan är 20 i åtta och jag är trött! Ovanligt tidigt för att vara mig. Även igår övergav jag datorn innan tio och kröp ner i sängen med en bra bok. Ska fortsätta på boken ikväll men denna gång ska jag inte glömma glasögonen! Igår var jag med robin vi bakade muffins och lite så. Idag började jag klockan 8 med idrott, Elin och jag gick därifrån efter en stund och gick bort till friskis på rocklunda. Vi gymmade i lite mer än en timme, duschade och gick sedan tillbaka. Riktigt stolt över att vi gjorde det! Det var ju faktiskt lite duktigt. Engelska, estet, matte och sen åkte jag till stan för att köpa pennor (till robins arm, bild kommer) och te till Micke eftersom han fyller år idag. Hem och äta och fika och nu sitter jag här! Ensam, trött och kall. Skönt att jag har sovmorgon imorn och slutar inte allt för sent. Åker hem till Robin direkt efter skolan, får se vad vi hittar på för något kul! Men ska gosa ner mig i min stora säng och läsa nu.

Pussen(k)
Malin


Du kommer aldrig att förstå hur mycket jag verkligen älskar dig!<3<3

Inga kommentarer: