onsdag 6 januari 2010

Back to school

Jullovet har gått fort. Alldeles för fort. Skulle gärna vara ledig en vecka till! Men men. Just nu sitter jag hemma och har precis lagt på överlack på naglarna. Dagen spenderades hos min älskling. Mys. Vi vaknade upp hemma hos mig och tog bussen till honom. Vi tog 91:an efter som klockan va 11. Det gjorde ju att vi fick gå i 200 år. Han bor ju precis vid skälby IP.. Men det gick bra, hade is på ögonfransarna när vi kom in. Vi tog det mest lugnt idag. Ovanligt haha. Bara 28 dagar kvar tills jag fyller 17! Kulkul. En lite konstig sak är att jag har blivit väldigt sugen på att åka till västkusten i sommar. Har ingen aning om varför men så är det. Har jag tur åker vi dit i sommar med familjen. Mamma har sagt att vi nog inte ska utomlands i sommar, det kostar ju ändå en del och vi är inte rika. Men ska vi inte det så kanske jag följer med Robin och hans familj till Halmstad. Men det är inget som är diskuterat. Mamma är ju emot att prata om saker alldeles för tidigt så jag får vänta i några månader till. Nej nu börjar det bli mycket text. Ska väl stänga av och lägga mig i sängen snart.

Pussen(k)
Malin


Du är min egna lilla stjärna. Men alla vet ju att stjärnor dör och blir till svarta hål. Men en stjärna lever i flera hundra miljoner år och det är det bästa jag vet.

Inga kommentarer: