söndag 17 januari 2010

Slut på veckan

Happ då var det slut igen, även ett gulligt telefonsamtal med min älskling slutade nyss. Helgen har som vanligt spenderats med honom. I lördag hjälpte vi hans mormor att flytta tog hela dagen och vi hann inte ens klart. Jag fattar inte hur man kan ha så mycket saker! Åkte hem till mig efter det och åt och sen somnade vi. Robin somnade såklart först och vaknade därför först vilket betydde att jag blev väckt vid halv åtta imorse, men det gör inget för jag tycker ju så mycket om att träffa min pojke! Idag åkte vi till stan och köpte godis och sen så åkte vi hem till honom. Var där ett tag sen sprang jag till bussen. Hem äta, duscha, städa och pratade nyss med beijbi. Ska snart se nått på tv med mamma, men fryser asmycket så ska klä på mig något först. Skola imorn, slutar 16.40.. Inte så kul. Men men that's life, har i alla fall sovmorgon 3 av 5 dagar och det kan man ju inte klaga på!

Pussen(k)
Malin


Älskling jag vet att vi tjafsar och håller på men du kommer alltid vara den enda för mig. Du får mig alltid glad och du kan alltid få mig att skratta. Du är så otroligt underbar och jag blir varm i hela kroppen när jag ser dig, när jag får prata med dig, när jag får känna din kropp och när jag får kyssa dig. Robin jag älskar dig över allt annat på hela jorden och INGET kan ändra på det!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: