fredag 21 januari 2011

Fredag

Sitter (som vanligt) i skolan. Har engelska men har redan gjort färdigt uppgifterna. Slutar om en halvtimme men klockan ett ska jag tillbaka till skolan för möte med min svenskalärare. Efter det ska jag springa iväg till växhuset och sjunga. Ska möta upp min baby efter det, vi får se vad som händer, vi ska iaf sova hos mig, det är allt jag vet. Imorgon ska vi till robins bror för att fira hans tjej och på söndag ska vi fira robins lillebror som fyller fyra! Ska även övningsköra en massa på söndag plus att jag måste hinna plugga.. Aja jag märker väl hur det går med allt.

Funderar på vad jag ska göra när jag fyller år, fyller på en fredag så jag skulle kunna gå ut på krogen men med vem? Det är ju typ ingen som har fyllt ännu.. Någon som har något annat bra förslag? :) Jag har noll fantasi just nu och borde kanske komma på något ganska snart isf. Annars så vet jag faktiskt inte.

Men i alla fall så fyller jag 18 om två veckor! =D
/Malin♥

Inga kommentarer: