onsdag 26 januari 2011

Onsdag

Jag har varit dålig på att uppdatera men jag skyller det på min förkylning/feber. Har inte haft någon ork i kroppen och i måndags gick jag hem tidigare från skolan och i går var jag hemma hela dagen bortsett från en körlektion på kvällen. Har inte blivit så mycket pluggande heller då jag bara har tagit det lugnt så idag var jag i skolan kl 07.40! Ska ha möte nu (dvs 09.30) så jag åkte med mamma imorse. Börjar egentligen halv ett idag men jag ska sitta och plugga. Har två grejer som ska lämnas in, den ena nästa vecka men om jag blir klar med den idag så är det ju bara skönt.

Nog om det. Igår sov jag typ 12 timmar, vaknade 10.29, en minut innan klockan ringde. Gick upp och åt världens frukost och sen tittade jag på film hela dagen, åkte ner på stan vid halv 4 och hade en körlektion och efter det åkte jag hem igen.

Nu ska jag ha möte med min svenskalärare. Jag ligger ju liiite efter.. Har ju lite av A-kursen kvar och typ hela eller halva B-kursen kvar tror jag iaf. Aja, ska inte trötta ut er, kanske skriver senare!
/Malin♥

Inga kommentarer: