söndag 9 januari 2011

Söndag

I tisdags åkte mamma och jag till stugan, två timmar härifrån, jag körde. Körde även hem igår. Hade en riktigt mysiga dagar igår och idag med min älskling. Igår var vi och åt på spicy hot och efter det gick vi på bio. Kollade på The tourist, jag tyckte den va jättebra. Som vanligt så missade vi precis bussen så vi fick vänta i en halvtimme. Visst hade det gått fortare att gå hem men det regnade. När vi kom hem tänkte vi titta på en till film men va för trötta så låg och mös istället. Har ju inte träffat min baby på nästan en vecka. Iaf så efter att vi hade ätit frukost idag så gick vi och la oss igen, kollade på två filmer och sen åkte min pojke hem. Jag skulle ha pluggat nu på kvällen men jag orkade verkligen inte. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa Elsas värld som jag fick i julklapp. Godnatt!
/Malin♥
Jag älskar dig Robin Holster, du är mitt allt!<3

Inga kommentarer: