måndag 17 januari 2011

Ny vecka

Ny vecka och den här veckan även nytt schema och nya kurser. Hade praktisk marknadsföring B idag, jag har läst A-kursen men har ingen aning om vad jag har för betyg i kursen eftersom lärarna på carlforsska aldrig skickar betygen... Hade även webbdesign, superkul! Dagens uppgift var att göra en blogg där vi ska "lämna in" uppgifter och skriva vad vi lär oss och så. HÄR kan ni se den. Hade även administration idag, den kursen läser jag och Ida med ettorna eftersom vi skulle ha läst den i trean på carlforsska och vår klass läste den i ettan. Vi kommer även läsa kommunikation med dem.

När jag hade slutat så tog jag bussen till Ica vid mig och frågade om praktikplats. Först blev jag lite nervös för jag fick berätta varför jag ville vara just där och så men det gick jättebra! Så vecka 12, 13 och 14 kan ni hitta mig på Ica Sjöhagen (y) Skönt att ha det avklarat.

Har nyss ätit mat, ska snart ner och spela kort och dricka te med Amanda. Ikväll ska jag lägga mig tidigt, behöver verkligen sova! Det var tufft att gå upp halv 8 imorse.. Jaha, det här blev ett väldigt långt inlägg, hoppas att ni orkar läsa!
/Malin♥

Inga kommentarer: