onsdag 22 oktober 2008

Heiiiijs

Skola idag då, fick gå ut o snacka med idrottsläraren :S
typ om att jag ska börja va med på lektionerna(A)
och sen att jag inte ska ta åt mig från allt skit som är?
De är ju lätt för henne o säga.. När man har stått ut med
de i 4 år och försöker HELA tiden att inte ta åt sig,
då äre inte så jävla lätt sen. Man kan inte ta hur mkt skit
som helst, de funkar inte så..
Att bara ta, ta, ta och ta. Att aldrig få ge.
Visst jag kan ju oxå, men jag vill inte va så dålig som dom.
Jag är inte sån, de är klart jag vill, men ändå,
skulle aldrig göra nåt för att bli som dom.
De är verkligen inte värt de.
Skolan blir bättre, jag är gladare där.
Tack vare en, kan inte säga namn för de funkar inte,
men nån gång kanske:* Om jag har tur(A)
Men nu ska jag gå och packa och sen åka till pappii
pusshejs(K)

Inga kommentarer: