söndag 26 oktober 2008

helgen;

på fredagen var det skola, sen höstlov:D
på kvällen kom rasmus hem till mig, vi hade jättekul, iaf jag:) kan ju hoppas han hade de oxå. han träffa pappa oxå:O mkt ovanligt att folk träffar honom typ 2 kompisar på 4 år elr nåt sånt.. men nu blev det då för jag ville så gärna träffa honom:)

lördag var det 60årskalas för farfar:)
de va kul, träffa kusinerna<3 massa tårta och andra onyttiga saker.
Sen åkte vi hem till farmor och blev kvar där i tre timmar tror jag de va, de va kul, träffar henne inte så ofta:/
pratade lite med therese på kvällen.
jag vetefan längre, allt är så konstig.
pga en kille? ska det verkligen behöva vara så?
tydligen, jobbigt som fan, vem ska jag prata med om allt nu då? jag vet inte hur jag sak klara det här, vill ju såklart ha det som de va förut, men jag vet verkligen inte vill få det att fungera men jag vet inte hur jag sak göra.. Kan inte bara släppa det, för du är den som känner mig bäst. den jag kan gråta ut hos när jag behöver. Mina tårar skrämmer mig, jag vill inte att dom ska vara där, men ändå.. Du har funnits där när jag behövt men det känns som de ändras:'( jag vill inte förlora dig, devetdu<3 (nu blev de lite lång lördag, men de va väl typ sådär..)

söndag, vaknade halv nio jobbigt värre, upp äta frukost, titta på tv, i stort sett hela dagen, åkte till mamma vid tre, fikade med mormor, morfar och moster, sen iväg och träna med mamma:) sen hem, äta, duscha, sen fika ännu mer med mammas kompis.
Nu sitter jag vid datan och kan äntligen skriva av mig, har väntat hela helgen på det här, att få sitta här och höra ljudet av orden som bildas.. imorgon ska nog rasmus komma hit, de blir väl kul hoppas jag:)<3

pössss och hejjjs(K)

Inga kommentarer: