måndag 27 oktober 2008

I'm going to take my time

Förlåt för jag beter mig och håller på har ingen rätt att vara tjurig mot dig bara för att jag inte mår bra just nu. Du försöker ju bara hjälpa mig, och vad gör jag tillbaka? Är otrevlig som fan. Förlåt och jag menar det verkligen. Sitter här och skriver medans tårarna rinner, dåligt samvete är allt jag kan säga. Gumman jag älskar dig så obeskrivligt mycket, du finns alltid där när jag behöver. Men hela tiden när du försöker hjälpa och vill prata med mig så är jag bara otrevlig, men de blir bara för jobbigt. Att prata om allt det som händer hela tiden, allt det som händer utan att jag kan göra något åt saken. Jag kan inte kontrollera det som händer och de får mig att känna mig liten och obetydlig, och så kommer du och visar att du bryr dig om mig. De blir bara för mycket och jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag måste läramig att prata, att kunna prata om hur jag känner och hur jag vill att saker och ting ska vara. Det är nåt jag inte är bra på och de vet jag själv, just därför så ska jag ta tag i det, jag ska klara det, för jag har dig, jag vet att du stöttar.
Älskar dig enormt mycket bästa syster/kompis<3<3<3


Jobbig dag, rasmus skulle ha kommit hit, men kom han? nej såklart, varför är jag inte ens förvånad? Det slutar med att jag ligger i sängen, ser ut som ett lik och kollar på någon dålig film med Lindsay Lohan.. Kan de bli värre? Joh tydligen, tjockar i mig en godispåse, så börjar syster smsa. Hon är snäll som vanligt frågar om de hänt nått och så, jag är otrevlig såklart, besvikelse sätter sina spår.. Iaf vill hon att jag ska sova hos henne imorn, sätter på datan, in på internet och sätter på den underbara låten Let me be your hero med Enrique Iglesias. Och tårarna bara rinner, kan inte stoppa dom, det går inte. skuldkänslor som fan, vrf ska jag vara så taskig hela tiden? Inte konstigt att alla bara lämnar och aldrig kommer tillbaka hela tiden.. Så ringer mamma.. Kan ju inte sitta och tjura när jag ska prata med henne så det är bara att ta sig i kragen och va glad igen, prata lite om att jag ju ska köpa ny mobil, blir nog till media markt och kolla efter maten(Y) så fråga jag om jah fick sova hos syster imorn. Trodde att hon skulle säga nej direkt pga tidigare händelser, men det blev ett nästan ja på en gång:D Så imorn blir det nog först till stan med bästa vän, ta en fika prata om allt och kolla med praoen så allt är bra. Sen vid 16 nån gång blir de nog buss till orresta(Y)
Skriver väl mer om allt på onsdag nån gång.
Ha det bra, puss och kram(K)<3

Inga kommentarer: