tisdag 21 oktober 2008

I keep on walking<3

Måste bara skriva av mig lite..
Jag förstår inte vad som händer,
allt jag gör kan inte vara fel?
Allting kan inte vara mitt fel?
Inte allt, eller kan de det?
Jag vet inte längre vad jag ska göra..
Har försökt med de mesta och nu orkar jag inte mer.
Varför ska jag gå runt och må dåligt
när andra får va hur lyckliga som helst?
De är inte rättvist, och visst that's life,
men vafan, det är ju jobbigt.
Att se honom, med henne.
Svartsjukan, är den värsta sjukan.
Klarar det inte mer snart<'3

Men jag ska försöka vara stark,
jag ska försöka från botten av mitt hjärta.
Jag ska göra allt för att få det att bli bra,
jag förtjänar nåt bättre än det här.
Jag klarar det med hjälp.
För jag vet att det finns folk som vill<3
Speciella människor som ser mig för den jag är,
som inte klagar på allt jag gör
och jag vet att dom bryr sig och det betyder.
Det får mig att kämpa mig igenom en till dag<3
Jag hoppas verkligen dom vet vilka dom är<3<3<3

Inga kommentarer: