torsdag 5 februari 2009

ah men nu känns det bättre, gjorde om lite här och så har jag gråtit ut och lugnat ner mig. Video saken till vänster lite längre ner på sidan är nog den låten jag ska sjunga på avslutningen men vi får se hur det blir:)
Skrev ju svenska nationella uppsatsen idag då, jobbigt, var så nervös att jag pillade sönder en nagel:o Men det gick nog ganska bra hoppas jag iaf. Sen cyklade jag hem, trodde att jag skulle få ha hela huset själv och det betyder ju hög musik och så, men nej då hade louise gått hem från skolan för hon va sjuk?! Så blev det med den musiken.. Men men kollade på en massa kläder på forever21.com helt underbar sida jag älskar det! Sen kom amanda hem oxå. Efter ett tag gick jag upp och fortsatte med datorn. Sen tog jag tag i so-arbetet (duktigt där) och gjorde det jag kunde, hade inte alla papper men får imorn:) Sen va det mat och när jag gick upp igen och skulle byta tröja så slog jag i knogen i dörren så det börja blöda lite:( sen när jag skulle gå ut ur mitt rum så slog jag axeln i bokhyllan och det gjorde skiiiitont:o Sen skjutsa mamma mig till kören och när jag skulle spänna fast mig i bilen så klämde jag mig på bältet(?!) kan man bli duktigare eller? Iaf sjöng i 40 min sen när jag skulle gå till bilen så höll jag på att ramla i en trapp, sen åkte jag hem och nu sitter jag här i sängen och fryser, nyss kom mamma upp och sa att det va kallt i mitt rum, och nu ligger hon här brevid mig:) plus att jag smsar med julia<3 och hon berätta att hon oxå ska åka skidor på tisdag så jag behöver inte åka själv:D:D:D:D:D:D:D:D:D nu ska jag gå och borsta på min taaand:)
puss o kram o nyp i stjärten ;D<3

ÄLSKAR DIG ROBIN<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: