fredag 27 februari 2009

ojojoj

Sitter och läser gamla inlägg, och om
man jämför nu och då, jag har inte lika
mkt problem som förut, är det någon
som är en jävla idiot så är det upp till
dom, visst jag kan skriva av mig för att
inte ta ut ilskan på någon annan men
jag kan inte ändra på den personen. Jag
vet att några har sagt att det jag skrev
förut är bättre än det jag skriver nu. Det
kanske är så men vadå ska jag bara skriva
om när jag har det svårt? Det kan ju inte
vara så kul att lyssna på? Eller är de det?
Jag vet inte, jag skriver för att jag vill
skriva inte för att andra ska tycka att
det är spännande. Men jag tror att det
går i perioder,
ibland skriver jag mycket,
ibland skriver jag lite,
ibland skriver jag bra,
ibland skriver jag dåligt,
ibland skriver jag roligt,
ibland skriver jag tråkigt,
ibland skriver jag inte alls.

Nu är jag glad, nu är jag nog lycklig,
jag tror nog faktiskt det för jag har
aldrig varit såhär glad förut. Min
älskling, min Robin gör mig glad.
Han är allt jag behöver. Han och min
bästa vän, min allra bästa vän Therese.
Dom och mina "syskon" för visst bråkar
vi men jag älskar dom ändå. Men jag
är glad. Riktigt glad. Jag har inte mitt
eget hjärta kvar men jag har Robins och
han har mitt.

Inga kommentarer: