tisdag 10 februari 2009

tröööööttttttt

va ju till kunsgberget idag:) det va roliigt, åkte med simon och dom. Är fett stolt över mig själv för jag åkte RÖD BACKE och jag ramlade inte en enda gång:O känner mig fett duktig(a) åkte fett mkt och sådäär, sen buss hem va faktiskt ganska kul:D haha men iaf, ringde min ääälskling när jag hade ätit, prata med han en stund<3 han va trött och så men ah<3 försökte ringa pappa men han svara inte :( borstade tänderna och allting sen kolla jag på andra avenyn, sen direkt i säng, va as trött då men nu kan jag inte sova:O fett drygt.. svarade på ett mail från sandra nyss, det känns bra att vi inte har tappat kontakten även fast vi inte har träffats på typ aas länge. Men nu jävlar ska det bli ändring på det;) aah, jag kanske drar till stckholm snart då:) fast jag har inga pengar så vetefan hur jag ska komma dit(a) sen måste jag ju prata med mamma och en massa men hoppas kan man ju alltid:) puss på dig gumman<3
Men nu ska jag sova, pösss(k')

Är jag lycklig?
Är det här lycka?
Om inte, vad är lycka i så fall?
Hur hade det varit annars?
Om inte lycka fanns?
Det är det ingen som vet
men jag tror att det är lycka jag känner nu,
tror och hoppas<3

Inga kommentarer: