lördag 28 februari 2009

fan

hatar mig själv så grymt mkt just nu:'(
varför gjorde jag så? varför kollade jag där?
jag fattade ju att det skulle stå nått..
han säger ju samma saker till mig som han
skrev där. och det var inte till mig han
skrev det. visst är det så att folk säger
saker utan att mena de. men är han
ärlig mot mig? jag hoppas det, jag tror
det, jag vill det. jag vill att han ska mena
det han säger för alla mina ord kommer
från mitt hjärta och jag menar allt jag
säger till honom. jag hoppas han förstår
det och att han menar allt han säger också.
för jag vill ha det såhär för alltid, jag vill
inte ha det på något annat sätt. han har
mitt hjärta och han kommer ha kvar det
föralltid. jag kommer alltid tänka på honom.
varje sekund. han är allt jag behöver.
så varför kollade jag? jag gör det bara jobbigt
för mig själv när jag gör sånt. det får mig att
tänka på saker jag inte borde tänka på, typ
saknar han henne? tänker han på henne ibland?
han är ju min och jag vill alltid att han ska vara
min. jag måste sluta med dethär. sluta tänka
såhär. sluta vara såhär. men jag ska sluta.
jag lovar, för vårt bästa. jag ska inte kolla
bakåt, det finns ingen anledning. jag ska se
framåt, mot det som kommer vara inte mot
det som redan varit.

har jag inte ögon i nacken så måste jag gå
baklänges och då kommer jag snubbla och
ramla, jag kommer ramla över framtiden.
jag står och trampar på samma ställe.
men nu är det dags att gå vidare.
jag ska se framåt med öppna ögon.

Inga kommentarer: