torsdag 12 februari 2009

torsdag

skola idag då. började träkigt en lärare som dog i cancer igår:( så hade tyst minut och en massa, senare på no lektionen så gick jag förbi en tjej i klassen och när jag hade gått förbi henne 2 gånger om kommit åt henne (det var trångt) så smällde hon till mig på armen och frida fick värsta dampet, dom typ började slåss jag ve titne vad, hon tjejen började blöda i ansiktet xD måste ju säga att jag var hyfsat chockad efter det. Men aja sen typ drog hon från klassrummet och vi och nåra andra gick efter. men aja, sen franska sen drog jag hem och pratade lite med min snuppel i telefon:)<3 ner på stan och sjunga i kväll mellan 17.50 och 19.10 ska väl bli ganska kul. men nu ska jag gå och plugga för jag är så duktig idaag(y)

justeeee sandra färgade håret på mig igååår:D det blev typ lite brunrött och jag är så jävla glad att det inte är oranget längre xD

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahhaha men vafan fick damp
ingen rör mina kompisar! plus tönten gick ifrån och blödde på kinden (H) pössssss<3<3<3<3

/frida