fredag 9 januari 2009

fredag


skola idag utan therese.. Vet inte vad jag ska säga.. Va med frida och jessica hela dagen, de va kuuel:) åkte hem till robin när jag hade slutat, skulle ha kollat på honom nör han tränade men det blev inget. Sen åkte vi hem till mig, kolla på film och sååå:) gick med honom till bussen och nu har jag tråkigt... första dagen i skolan igår då, hah åkte till therese och spela gh fett kul:) sen hem till robiiin, för det var ju faktiskt 2månader igår:M du gör mig glad, du får mig att orka när allt känns jobbigt, utan dig skulle jag inte vara den jag är. Du är ljuset i mitt mörker. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara det, kunna förklara hur otroligt mkt du betyder för mig. Det här har varit de bästa 2 månaderna i mitt livoch jag menar verkligen det. Äkta kärlek älskling, det är vad det är<3<3<3<3<3
Imorgon kväll blire pizza och bio med min baby:)<3<3
älska bilden på min sötaste(K)<3<3<3

Inga kommentarer: