torsdag 8 januari 2009

onsdag, eller aah torsdag

Jag kan inte sova, inte idag heller. Jag kommer vara trött imorgon och det vill jag inte. För det är ju skola imorn, sen ska jag med therese hem till henne sen ska jag åka till robin, eftersom det är 2 månader:):):) tiden går fort, mamma trodde det va tre redan:) iaf äter nog där så kommer väl hem på kvällen, kanske skriver nått då:)

Idag, eller igår blir det väl, så åkte mamma och jag till hälla, köpte lite saker på ikea och lite andra ställen. Jag har ju letat efter en ny mobil i typ 3 månader, så hittade jag en idag. Jag tror vi åkte till iaf 4 ställen men ingen hade den. Den var slut överallt precis som förra gången när jag hittade en.. Jag ska väl inte hänga upp mig på det nu men iaf=/ Det är kallt och jag fryser så ska väl ta och rypa ner under täcket igen och försöka sova.
puss(k)

16 om 27 dagar(a)

Inga kommentarer: