onsdag 21 januari 2009

hejsan<3

ligger i sängen och borde egentligen sova, som vanligt.. Men iaf, har inte skrivit så mycket dom senaste dagarna. Har inte haft mycket att göra men har bara tagit det lugnt. Satt i soffan i går och kollade på tv, hur mysigt som helst har inte gjort det på jättelänge :o Iaf saker är knas tar det lite senare, kanske ett eget inlägg.. I tsidags var jag på stan med min gud;) vi gick runt och kolla lite på kläder och så:) sen åkte jag hem till mig och han hem till sig:( de va kul,har inte haft så¨roligt på jätte länge faktiskt..<3 idag så ar det först skola, och vi gjorde färdigt vårat "cv och arbetsansökan" sen var det matte utan lärare så de va tre st i klassrummet när vi gick förbi och kollade(A) sen franska, kuuul, verkligen det värsta ämnet kan typ inte ett skit:p gick hem till frida sen för där var hon och jessica:) snajda lite där sen tillbaka till skolan, ha lite rast sådär lagom kul, nåra vet ju vad som hände då.. sen so jobbar ju med frida och jessica där så det kommer nog bli as bra(y) sen hade vi svenska och nåra fick sluta efter att hon hade gått igenom "läxan" eftersom vi var klara md uppgiften. Gick till frida, sen till emil och sen till bussen, um sen mötte matilda vid bussen så gick vi till gina och jag köpte en kofta och mera trosor(a) sen kom min älskliing och då drog jag och han hem till mig och myyyste:)<3<3<3<3 äta, sen åka iväg till friskis och svettis på rocklunda (första gången) det var ju lagom kul eftersom luft kontitioneringen inte funkade?! efter en halvtimme var det kondens på vattenflaskorna, lixom tjena där var det ju inte lite varmt? hahah iaf alla va grmt svettiga, även jag;) va hemma typ 9, drack te och prata med mamma i typ en halvtimme, det var skönt. Det är underbart att hon alltid fins till hands och jag älskar henne mer än allt<3 och nu ligger jag här i sängen och har precis lästklart vecko revyn, älskar den;) men nu måste jag stänga av och sova så jag inte somnar med datan i sängen som jag gjorde igår (a)
pussochkramskumbanan(y)

Inga kommentarer: