måndag 5 januari 2009

måndaag

orkar inte skriva så mkt, internet drygar..
upp tidigt imorse för de ringde(!) fett drygt
va ju tvungen att svara oxå.. iaf sov lite mer,
sen tv i typ nåra timmar(A) sen skjuts till
mamma, städa rummet, fett duktigt lixom(A)
sen vänta i 100 år på att mamma skulle svara i
mobilen.. Iaf så kom robin hit sen:) höll på med
datan, åt sen typ somna vi:) sen satte jag mig
vid datan och robin fortsatte sova, fett söt han
vaaa:)<3<3<3 de såg ut att vara fett skönt. Fett
taskig jag kände mig när jag väckte honom för
att han inte skulle missa bussen:( gick till bussen
med honom sen gick jag tillbaka igen och nu sitter
jag här och är jätteglad:) vet inte varför men är
nog lite övertrött:P hihi ska väl sova snart oxå:)
smsa lite med therese oxå, måste ju träffa henne
snaaart, va ju en evighet sen:( har aldrig bloggat
från den här datan men det kommer hända många gånger
till för jag älskar den:) men aja puss och kram(K)

fyller 16 om 30 dagar (A)

Inga kommentarer: