torsdag 1 januari 2009

Nyårsafton(k)

sitter i sängen med min älskling, och klockan är vadå? typ tre, hahah bara lite trötta;) igår va ju en treeevlig kväll:) kunde inte träffa therese för hon skulle till enköping men robin kom till mig vid typ tre, jag fixade mig och sen kom moster och hennes kille. Typ åt en massa sen skulle robin och jag till honom och hämta lite grejs, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss(A) iaf drog hem till mig igen vid halv tolv typ, ut och puss på min älskling kl 00.00 såklart:)<3 Gott nytt år allihopa:) starade 2009 på det bästa sättet som finns:) gick in, älskling och jag kolla på film och så sov han kvar, fett mys<3 kunde inte ha blivit bättre, elr joh men iaf(A) hihi bara min älsk som fattar(k) vi somnade vid typ fem nångång, vakna vid 8 första gången sen typ 10 och 11 upp och äta sen sova igen(A) nu ska vi nog snart åka till typ ica elr nått sen åka hem till min kära far och fixa min andra dator som är bättre än denhär:) Kanske sova lite mer innan, vem vet?;)
Jag älskar dig robin jag hoppas och tror att det kommer bli ett underbart år med dig, och flera såklart<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: